!!! شرایط فروش فوق العاده مختص معماران و طراحان داخلی !!!

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پنت هاوس

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پنت هاوس

 

پنت هاوس‌های امروزی در مرتفع‌ترین طبقه‌های ساختمان‌ها بنا می‌شوند و معمولاً مرفه‌ترین افراد توانایی مالی سکونت در آن‌ها را دارند.طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پنت هاوسطوری است که بیشترین آسودگی و فضای خصوصی با منظره‌ای چشم‌نواز از مناطق اطراف را ایجاد می‌کند.طراحی داخلی پنت هاوس باید با حس فضایی که در آن قرار دارد همخوانی داشته باشد.در این مقاله شما را با تعدادی از ویژگی‌هایی که در طراحی داخلی پنت هاوس مورد توجه قرار می‌گیرند و آن را از انواع دیگر ساختمان متمایز می‌کنند، آشنا می‌نماییم.

 طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پنت هاوس  عماد جلالی 09122792898

منظره‌های جذاب و تراس‌های خصوصی و دسترسی به فضاهای بیرونی

به دلیل قرار گرفتن در مرتفع‌ترین طبقه پنت هاوس‌ها دارای منظره‌های زیبای اطراف هستند؛ حتی طراحی پنت هاوس‌هایی که در مرتفع‌ترین طبقه ساخته نشده‌اند نیز این نوع چشم‌اندازها را فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پنت هاوس‌ها آوردن محیط بیرون به درون به وسیله تراس‌های خصوصی است که می‌توانند مطابق با تقاضا به صورت مدرن یا تکمیلی به طراحی اضافه شوند. طراحی پنت هاوس‌ها طوری است که دارای فضای بیرونی بزرگ هستند که ساکنان آن‌ها می‌توانند از آن برای برگزاری میهمانی یا ورزش استفاده کنند.

 

سقف‌های بلند، پلکان‌های پیچ در پیچ و نوع در و پنجره‌ها در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پنت هاوس

یکی از ویژگی‌های اصلی طراحی داخلی پنت هاوس سقف‌های بلند آن است که باعث می‌شود نور بیشتری وارد شود و همچنین فضای آن بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد. در و پنجره‌ها در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پنت هاوس بزرگ هستند تا هوای مطلوب را بهتر به سمت فضای داخل هدایت کنند.  علاوه بر آن معمولاً پنجره‌های پنت هاوس بدون قاب هستند و از کف به سقف متصل می‌شوند. الزامی به وجود پلکان پیچ در پیچ در طراحی و اجرای دکوراسیون پنت هاوس نیست؛ هرچند وجود آن زیبای دیگری به فضای داخلی آن می‌دهد حتی اگر کاربری زیادی نداشته باشد.

 طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پنت هاوس  عماد جلالی 09122792898

 

انتخاب رنگ و لوازم داخل پنت هاوس و استفاده از محصولات با کیفیت بالا

در طراحی دکوراسیون داخلی پنت هاوس برخلاف آپارتمان‌های معمولی، رنگ‌ها برای بخش‌های مختلف پنت هاوس به دقت انتخاب می‌شوند تا با محیط مورد نظر هماهنگی لازم را داشته باشد.

به دلیل کلاس بالای پنت هاوس‌ها در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پنت هاوس از محصولات با کیفیت بالا استفاده می‌شود. این یکی از دلایلی که خیلی از افراد سکونت در پنت هاوس را به واحدهای آپارتمانی معمولی ترجیح می‌دهند. لوازمی که برای چیدن در پنت هاوس انتخاب می‌شوند باید طوری باشند که مکمل دکوراسیون، الگوهای کف پنت هاوس و فضای کلی آن باشد.

 طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پنت هاوس  عماد جلالی 09122792898

خلاصه کلام

معمولاً در پنت هاوس‌ها افراد ثروتمند سکونت می‎کنند و دوست دارند درطراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پنت هاوس اولویت با بیشتر شدن آسودگی و دور بودن از آلودگی صوتی باشد. همچنین داشتن بهترین منظره و نور دریافتی با وجود پنجره‌های کف به سقف و حداکثر بهره بردن از فضای پنت هاوس هم برای آنها مهم است. به طوری که رنگ‌ها و الگوهای طراحی داخلی نیز برخلاف آپارتمان‌های معمولی به دقت تعیین می‌شوند.

 

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پنت هاوسبه صورت کاملا تخصصی توسط تیم حرفه ای معماران ، طراحان و استاد کاران ماهر و مجرب استودیو معماری خانه طرح وردین 

شماره های تماس جهت مشاوره و سفارشطراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پنت هاوس

09122792898 مهندس عماد جلالی

09121715525 مهندس علی سیدی

 

  • نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
افزودن نظر جدید
برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.